2015. május 16., szombat

Kai Parker - 1. A buszos incidens


FIGYELEM! Kai itteni karaktere nem követi a sorozat eseményeit. Valószínűleg nem is volt a börtönvilágban. 

"Ahhoz, hogy megismerj, valakit először fogadd el, fogadd el, hogy ilyen és ilyen is marad...ameddig meg nem találod azt, ami miatt szeretnéd..."

  2009, Montens Park, Philadelphia.



Kai Parker naplója, ha elolvasod és az nem én vagyok, akkor meghalhatsz… véletlen.

 Nem tudom. Ez jellemezné az egész életemet. Kívülről talán erősnek és pszichopatának tűnhetek, pedig koránt sincs így. Vágytam barátokra, vágytam szerelemre, családra, de nem kaphattam meg. Ah, nem is tudom miért. De egy idő után feladtam kutatni utánuk Elvesztettem egy csomó időt hülyeségekre. Kinek kellenek barátok és családtagok, ha itt vagyok saját magam? Oké, más felszínes emberek szerezhetnek maguknak, engem nem érdekel, de én? Én sokkal többet érek, azért álljunk csak le. Egy erős boszorkány, akinek van humor érzéke és sárma. Mi kell még az embereknek? Egy csillámpóni, rózsaszín bárányokkal? Hagyjatok már. Szóval, azt hiszem, ezzel be is fejezhetném a mai gondolataim ecsetelését, de csak még egy nagyon idegesítő dolog.
 Az emberek gondolkodás módja. Csak a pénz és a szex. Ami jó, mert végül is, nagyon szórakoztató egy ideig, de unalmas minden nap ugyanazt csinálni. Miért nem lehet változtatni a dolgokon? Mondjuk, pénz helyett szórakoznának...és. Nos, szexet is lehet változtatni nem? Mármint a pozíciókat...kicsit mélyre mentem, bocsi. Szóval roppant bosszantóak ezek a dolgok. Na, meg a közlekedés.
  Egyszer próbáltam meg buszon utazni akkor is majdnem fellökött egy dagadt pacák. Persze aztán a busz kerekei alá varázsoltam, nincs ok az aggodalomra. Megpróbáltam nem kukacoskodni mindenkivel, kikerültem az embereket, adtam a hobóknak enni, a szokásos. De térjünk vissza, tehát a buszon menve azt vettem észre, hogy mindenki csak bámul előre, telefonozik, és nem csinál semmi izgalmasat. Ezért gondoltam felrázom kicsit a hangulatot. Előrébb mentem a buszvezetőhöz, s egy megfelelő varázslattal választás elé kényszerítettem az embereket. A sofőr megállt és befordult a szemközti sávba és nem mozdult. Vagy bekanyarodik az árokba, vagy ott marad egy helybe és nagy sebességgel neki mennek az autók. Vajon mennyire önzők ezek a puhány, begyepesedett játékok? Mosolyogva elmagyaráztam a szabályokat, ha valaki feláll vége és mind meghalnak. Fütyülve, mint aki jól végezte dolgát leszálltam a buszról. Erre kíváncsi leszek. Az esti órákban csak néhány kocsi keringett az úton kiszállva már láthattam, ahogyan közeledik. Figyeltem az embereket. Egy lány, piros pulcsiban, hosszú fekete hajjal, felállt. Már kész lettem volna bevinni a halált okozó bűbájt, konstatálva az emberek tényleg buták, de egy pillanatra megálltam. A fiatal teremtés odalépkedett a sofőrhöz és mosolyogva a vállára tette a kezét. A középkorú férfi megfogta a kormányt és egy határozott mozdulattal jobbra irányította. A busz az árokba zuhant. Én pedig döbbent arccal álltam ott és lefagytam. Egy. Egyetlen egy ember, egyetlen egy mondata döntést hozott a szorult torkú vezetőben. Megszegte a szabályokat, de győzött. A sárga busz kicsúszott. Az árokban pihent, mint egy megsebzett tigris. A kocsis pedig mit sem sejtve megállt és kiabálva hívta a mentőket, s rendőrséget. Nem értem, nem tudom. Én nem erre számítottam. Azt hittem az emberek hasztalanok és furcsák. De...egész végig én lettem volna az. Most pedig, esőben, egy magányos padon ülve ezen töprengek. Vajon több van az emberekben, mint gondolnám. Talán lehet, hogy önzőek, de egy tekintetben csodálatosak is? Vagy csak egy lány tévesztett meg. Lehetséges nem is él már. Lehetséges nincs is igazam. Én már nem tudom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése